سالن فوق تخصصی زیبایی آرامیس مد – راهنمای کامل زاویه دار کردن فک و صورت


قیمت آرایش صورت

سالن فوق تخصصی زیبایی آرامیس مد – راهنمای کامل زاویه دار کردن فک و صورت

سالن فوق تخصصی زیبایی آرامیس مد بروزترین آرایشگاه در شهرک غرب و سعادت آباد در این مقاله کوتاه و اجمالی به شما دوستان راهنمای کامل زاویه دار کردن فک و صورت را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال زیبا سازی فک و چانه خود هستید با آرامیس مد همراه شوید.

با چه روش هایی کار زاویه دار کردن فک و صورت را انجام دهیم؟

با خط فک و چانه به دنیا آمدن بستگی به چند فاکتور منحصر بفرد ژنتیکی دارد. حتی چندین روش وجود دارد که شما می تواند آن را انجام دهید تا خط چانه خود را برجسته تر کنید، بعضی ها شاید برای این که زاویه دار کردن فک و صورت وزن شان را کم کنند، دیگران، رژیم می گیرند یا لباس پوشیدن خود را در نظر می گیرند. اگر شما خط چانه کم رنگ دارید یا برجسته نیست، هیچ چیز مانع نمی شود، هر چقدر که می توانید خط چانه خود را تیره تر کنید!

گام اول: ورزش کردن

سالن زیبایی آرامیس مد

سالن زیبایی آرامیس مد

۱-ورزش دادن به خط چانه و فک:

یک برنامه ورزش صورت را برای خودتان طراحی کنید. اگر در مورد زاویه دار کردن فک و صورت هستید جدی هستید، برنامه ها و ورزش های مختلف گسترده ای وجود دارد که شما با آن ها می توانید تقویت عضلات صورت را با آن انجام دهید.

  • هزینه:

در مقایسه با برنامه های بدنسازی دیگر، خیلی ارزان و در دسترس و قابل پیگیری هستند.

آرایشگاه میکاپ

آرایشگاه میکاپ

۲-لبخند بزنید:

لبخند زدن برای بعضی ها نسبت به دیگر مردم به طور طبیعی می آید، اما چند مزیت دیگر برای عضله های پوست شما دارد. اگر این کار را با بقیه بدنتان انجام دهید و هر چقدر با صورت تان ورزش کنید، خطوط فک تان بهتر و محکم تر دیده می شود.

  • تاثیر لبخند:

لبخند زدن یک ورزش عالی برای صورت و بدن می باشد چون بدن به طور فیزیکی با تجربه خوشحال بودن در ارتباط می باشد، بنابراین اگر عادت لبخند زدن را در خود پرورش دهید بعید به نظر نمی رسد تا بهبودی در اخلاق و رفتارتان مشاهده کنید.

آرایشگاه ستاره های سینمایی

آرایشگاه ستاره های سینمایی

۳-فک تان را بکشید و باز کنید.

زاویه دار کردن فک و صورت خوب بستگی به کار کردن با آن دارد. برای این کار، فک تان را قبل از این که باز کنید ۱۰ ثانیه بکشید و نگه دارید. این کار باید مثل سوزش صورت ناراحتی بوجود آورد. این کار را هر چقدر که می خواهید انجام دهید، بین ۱۰ و ۱۵ بار شاید تعداد خوبی برای شروع این تمرین باشد.

  • تعداد:

هر چقدر که زمان می گذرد شما باید تعداد دفعات بستن و کشیدن خط فک را زیاد کنید. این کار به خط فک و چانه کمک می کند تا رفته رفته تیره شود.

  • روزانه تمرین کنید:

کشیدن خط فک و چانه یک تمرین راحت می باشد که روزانه می توانید انجام دهید. به همین خاطر این تمرین شاید مثل حرکات ورزشی دیگر صورت احمقانه به نظر نرسد، این کاری است که شما می توانید در کار و یا مترو انجام دهید.

سالن زیبایی ستاره های سینمایی

سالن زیبایی ستاره های سینمایی

۴-کشش چانه را تمرین کنید.

سرتان را بالا ببرید و چشمانتان را مستقیم به سمت سقف نگه دارید. سپس لبانتان را غنچه کنید مثل اینکه چیزی را که چند سانتی متر بالاتر است را می خواهید بوس می کنید. ۵ ثانیه لب تان را به همان صورت نگه دارید، پس از آن باید شما استراحت کنید و به لب هایتان استراحت بدهید. با وجود اینکه ۱۰ بار خوب می باشد اما شما هر چقدر که دوست داشتید می توانید این کار را انجام دهید.

  • ورزش کردن:

ورزش کردن یک راه عالی برای محکم سازی عضله های صورت می باشد، همانطور که کشیدن و غنچه کردن لب می تواند تغییرات گسترده ای را در صورت بوجود بیاورد.

آرایشگاه آرامیس

آرایشگاه آرامیس

۵-گیجگاه خود را ماساژ دهید.

یکی دیگر از راه های زاویه دار کردن فک و صورت ماساژ است، ماساژ دادن گیجگاه و کشیدن ابرو می تواند راه خوبی برای جریان دادن و گردش خون صورت می باشد. دو انگشت را از هر دست خود بر روی گیجگاه خود به صورت حلقه ای و کوچک بمالید، هر جلسه این کار را۳۰ ثانیه انجام دهید.

  • نکته:

ماساژ دادن گیجگاه معروف ترین راه برای درمان سردرد های میگرنی می باشد.

قیمت آرایش صورت

قیمت آرایش صورت

۶-صورت تان را مثل ماهی بکنید.

صورت خود را به صورت ماهی در آوردن ورزش خوبی برای...

برای مشاهده ادامه آموزش زاویه دار کردن فک اینجا کلیک کنید.

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/سالن-تخصصی-زیبایی-فک-صورت-زاویه-دار/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: